top of page

Participació de l’institut Alexandre Satorras a la XXIII Mostra de Teatre dels instituts de Mataró

  • xtrigo
  • 6 jun 2023
  • 1 Min. de lectura

Els alumnes de l’optativa de teatre de 2n d’ESO de l’institut han representat l’obra «L’únic diferent és d’on venim» a la Mostra d’enguany


Un curs més els alumnes de l’optativa de teatre de 2n d’ESO de l’institut han participat a la Mostra de Teatre dels instituts de Mataró, que enguany ha arribat a la 23a edició. L’obra «L’únic diferent és d’on venim» ha estat escrita pels 15 alumnes de l’optativa, amb l’ajut de la seva professora, la Irene Vives, i d’un assessor teatral de l’Aula de Teatre, l’Albert Vilar. A l’espectacle «Identitats i Diversitats» hi han participat 120 alumnes de secundària, de 8 instituts de Mataró, 12 professors i 2 assessors teatrals.

Com diuen els seus creadors, aquesta Mostra ja és un projecte de ciutat del que ens sentim molt orgullosos de poder-hi participar!




 
 
 

Comments


0.jpg
logo_iddink.png
bottom of page