top of page

Condemna davant els actes violents

En nom dels centres educatius de Mataró volem deixar palès que condemnem rotundament qualsevol forma de violència, vingui d'on vingui i adopti la forma que adopti.

També condemnem les situacions de desinformació que menystenen la pau, el diàleg, la inclusió, la tasca de la comunitat educativa i la convivència.

 

Rebutgem que es vinculi la tasca dels centres educatius amb actes aïllats comesos per individus concrets, i encara més que això serveixi per estigmatitzar col·lectius sencers.

 

Els centres educatius treballem cada dia, colze a colze amb les famílies, per garantir una educació de qualitat i un futur millor per a tothom. No podem acceptar que la tasca que realitzen els/les mestres i professors/es de tots els centres educatius, fonamentada en els valors de la pau, diàleg, convivència i respecte a la diversitat, sigui utilitzada com a instrument de confrontació o manipulació.

 

Demanem responsabilitat i professionalitat a aquells que busquen dividir la societat per obtenir rèdits propis.

 

Finalment, volem recordar que tots tenim el dret i el deure de fer prevaldre el bé comú per sobre dels interessos individuals, en coherència amb els principis del contracte social que sustenten tota convivència democràtica.

 
 
 

Comments


Commenting on this post isn't available anymore. Contact the site owner for more info.
0.jpg
logo_iddink.png
bottom of page